שיננית

דף הבית >> שיננית

שיננית - טיפול שיניים מונע - ניקוי אבן וטיפול בדלקת חניכיים

מה כולל הטיפול המונע אצלשיננית שיננית ?

•  ניקוי אבן וטיפול בדלקת חניכיים.

• בדיקת רוק ואיתור מטופלים בסיכון גבוה לפתח מחלת עששת או דלקת חניכיים. על פי תוצאות הבדיקה,
    מנחה השיננית את המטופל בטיפול מונע המתאים לו.

• הדרכה לצחצוח שיניים באופן אינדיווידואלי לכל מטופל.

• שימוש בתכשירים מונעים כגון פלואור ומי פה, וכן שימוש יומיומי בקרם הגנה.

• הדרכה בנושאי תזונה נכונה למניעת עששת.

• מתן פלואורידים במרפאה, איטום חריצים וחרירים בשיניים.

ניתן למנוע את מרבית מחלות הפה, ביניהן העששת ודלקת החניכיים. לכן כל טיפול מניעתי שתבצעו, ישתלם בסופו של דבר לכם ולשיניים שלכם.

כל כמה זמן מומלץ להגיע לשיננית?
באופן כללי אנו ממליצים להגיע לטיפול אצל השיננית כל 3 עד 6 חודשים, תלוי כמובן באיכות צחצוח השיניים ובקצב הצטברות רובד חיידקי השן. לאנשים השולטים היטב בניקוי העצמי, מספיק להגיע לשיננית פעם בשנה.
אנשים שעברו שיקום פה מחויבים להגיע לשיננית פעם ב- 3 חודשים על מנת לשמר את התוצאות המעולות שאנו משיגים יחד!!!

זכרו: טיפול קבוע גם חוסך כסף וגם מונע טיפולים רבים בעתיד. אז... תצחצחו. טוב!

איך יודעים שמצחצחים נכון?
דרך יעילה היא שימוש ב"תמיסת המחשה" הנמכרת בכל רשתות הפארם וגם אצלנו.
זוהי תמיסה אדומה שמורחים על השיניים לאחר הצחצוח. החומר נתפס רק על האזורים בהם יש רובד ולא נתפס על אזור נקי של השיניים. לאחר שטיפת החומר, צריך לחזור על הצחצוח באזורים הצבועים.
השימוש בתמיסה מקנה הדרכה לצחצוח נכון. לאחר כמה פעמים, המטופל כבר "למד" באיזה אזורים החומר "תפס", ומנקה אותם מראש...

עקירות כירוגיות